עורך דין מיסוי מקרקעין
קרדיט:קנבה

עסקאות מקרקעין הן העסקאות שמגלגלות את סכומי הכסף הגבוהים ביותר ולכן חשוב מאד במהלכן להיות מוקפים בכל אנשי המקצוע הדרושים. אם ממילא עומדים לשלם לא מעט כסף הרי שכל אחד היה רוצה לדעת במאת האחוזים שהוא משלם רק את מה שצריך ולא יותר מזה. בתוך סכומי הכסף הגבוהים בעסקת מקרקעין יש את המחיר עצמו על השטח, המגרש או הנכס ויש גם תשלום לא נמוך שקשור למיסים שצריך לשלם למדינה. עורך דין מיסוי מקרקעין הוא איש המקצוע הנכון והמתאים לחשב את גובה המס ובמקרים רבים גם לבצע את התשלום בשמו של הלקוח שלו.

הערך המוסף של עורך דין מיסוי מקרקעין

יש נושאים שבהם לא מומלץ לנסות להתנהל בצורה עצמאית בשל סכומי כסף גבוהים שמעורבים בעניין וכמובן בשל חוסר הידע שיש ללקוח בעצמו. בדיוק מהסיבות האלה עליו לשכור את השירותים המקצועיים של עורך דין מיסוי מקרקעין שיסייע לו וילווה אותו בעסקת נדל"ן וידאג גם לכל התשלומים הנלווים, לרבות תשלומי המיסים הרלוונטיים. עורך דין מנוסה שליווה לא מעט עסקאות נדל"ן יידע בדיוק איך לחשב את גובה המס וכך ידאג שהלקוח שלו ישלם את מה שהוא אמור, לא יותר וגם לא פחות. יש מקרים שבהם אי אפשר יהיה להתקדם בעסקה ללא תשלום המס בצורה מדויקת ומכאן החשיבות של ליווי עורך דין.

החשיבות של קבלת שירותים מקצועיים

למרות הרצון לסיים כמה שיותר מהר כל תהליך, בעיקר כזה שקשור לנדל"ן ומקרקעין אין ספק שחיפזון עלול להיות לרעתו של הלקוח וחשוב מאד שהוא יהיה מלווה על ידי עורך דין מיסוי מקרקעין שינחה אותו ויוודא שהתהליך מבוצע בדיוק כפי שצריך. בזכות עורך דין צמוד שדואג לאינטרסים של הלקוח הוא יכול למצוא את עצמו חוסך לא מעט כסף ולכן אין זה מומלץ לוותר על השירותים האלה, בוודאי לא בתהליך מורכב כל כך.

במשרד עו"ד אבידור לפיד מציעים ליווי ושירות בנושאי מיסים בכלל ומיסוי מקרקעין בפרט לכל לקוח בהתאמה אישית לנושאים שקשורים בו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here