credit canva

אם אתם מעוניינים בהשתלת שיער מדויקת מאוד שאינה מחייבת גילוח של הראש – השתלת שיער dhi היא הפתרון. ניולוק קליניק מתמחה בהשתלות שיער בשיטות חדישות מבוססות טכנולוגיה חדישה. המטופלים בקליניקה נהנים מאפשרות לבצע כאן בארץ השתלות שיער בטכניקות חדישות עם אחוזי הצלחה גבוהים מאוד. ההליך כולו מתבצע כאן בארץ בעוד אתם מקבלים הסברים מפורטים ומענה לשאלות בעברית. אין כל סיבה לטוס לחו"ל לביצוע השתלות שיער כאשר אפשר לעשות זאת כאן בארץ.

איך מבצעים השתלת שיער dhi?

  1. הכנת המטופל להליך (סימון והרדמה מקומית)
  2. ליקוט של זקיקי השיער מהאזור התורם באמצעות עט טיטניום ומזרק עדין (כל זקיק שיער מוכנס אל המזרק בנפרד)
  3. השתלה של הזקיקים במיקום המבוקש
  4. חבישה ושחרור של המטופל לביתו

השתלת שיער dhi אינה דורשת ביצוע חתכים בקרקפת ובהתאם אינה גורמת לצלקות. ההחלפה לאחר השתלת שיער dhi מהירה יותר בהשוואה לשיטות אחרות. יתרון נוסף הוא האפשרות להימנע מגילוח של שיער הראש. זקיקי השיער נשמרים בתוך תמיסה מיוחדת שמגדילה את סיכויי ההצלחה של ההליך.

היתרונות של שיטת dhi

השימוש בעט המיוחד להשתלה מאפשר לרופא להשתיל זקיקי שיער בצפיפות גבוהה ללא חיתוך. השתלת שיער dhi מלווה בפחות כאב ותקופת החלמה קצרה יותר. זקיקי השיער שוהים מחוץ לגוף לזמן קצר ביותר ואינם נפגעים. טיפול מדויק ומהיר בזקיקי השיער חיוני לשיפור סיכויי הקליטה של הזקיקים. אין חובת גילוח של הראש כהכנה להשתלה. יתרון משמעותי של שיטת dhi הוא המראה הטבעי שמתקבל.

איזו שיטת השתלת שיער נחשבת לטובה ביותר?

השתלות שיער מתבצעת בכמה שיטות כאשר שיטת ההשתלה נבחרת על בסיס שיקולים רפואיים ומקצועיים. השתלה בשיטת dhi מבטיחה צפיפות גבוהה עוד שיטת fue אידאלית בעבור קרחת נרחבת. תבחרו נכון ברופא מקצועי ומנוסה שמבצע השתלות שיער בשתי הטכניקות ותהיו בטוחים שקבלתם המלצה אובייקטיבית. את כל השתלות השיער חשוב לבצע בקליניקה שמתמחה בתחום כאשר ההליך מתבצע על ידי רופא מנוסה שהוסמך לבצע השתלות שיער. השתלת שיער בשיטת dhi דורשת עבודה עם ציוד מיוחד, הניסיון של הרופא הכרחי להצלחת ההליך. אם בחרתם לבצע את ההשתלה ללא גילוח של הראש חשוב לוודא שהרופא אכן מתמחה ספציפית בהשתלות שיער ללא גילוח.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על השתלה בשיטת dhi ללא גילוח? הנכם מוזמנים לבנות אל ניולוק קליניק ולקבל תשובות מפורטות לכל השאלות. המוניטין של ניולוק קליניק מתבסס על אלפי השתלות שיער מוצלחות, חייגו עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות מצדכם. חייגו אלינו 052-5920313

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here