מדריך למתגרשים החדשים

פגשתם את אהבת חייכם, החתונה הייתה מדהימה, והשנים לאחריה היו מלאות אהבה ורוגע. אך בשלב מסוים דברים התחילו להשתנות, לאחר תקופה של מריבות ומאבקים, הגעתם למסקנה כי עדיף כי דרככם ייפרדו. זוגות רבים במדינת ישראל חווים בדיוק את המצב הזה ומוצאים את עצמם עומדים מול בית דין רבני או בית המשפט לענייני משפחה וממתינים לפסק הדין שיאשר את הגירושין באופן סופי. אך הדרך עשויה להיות ארוכה ומפותלת, על מנת להשלים אותה בהצלחה ולסיים עם הליך הגירושין במהרה, המשיכו לקרוא.

קיימים משברים רבים בחיינו, כאשר חלקם מאלצים אתנו להתמודד ולהתעמת עם המציאות בה אין אנו נמצאים עם בן או בת הזוג הנכונים בעבורנו. בשעה שאין אנו מצליחים להתמודד עם מערכת היחסים הזו ומעדיפים לשים לה קץ, יהיה עלינו לפנות אל עורך דין גירושין. לאחר הפנייה אליו נוכל להתחיל ולתכנן את אסטרטגיית הגירושין המתאימה לנו.

השלב הראשון

בשלב הראשון על עורך הדין יהיה לבצע פתיחת תיק גירושין. הדבר יתרחש לאחר שיוחלט על הערכאות המתאימה שתוכל לסייע לנו לשמור על האינטרסים שלנו. זכרו כי לשם פתיחת התיק יהיה עליכם לספק את הפרטים המלאים של שני בני הזוג ואף עילה לגירושין והוכחות במידת הצורך. סיועו של עורך הדין הנבחר יהיה משמעותי כאן ויוכל להפוך את ההליך למהיר הרבה יותר ומלווה בכמה שפחות טראומות ומריבות.

מסיימים את זה יפה

אין ספק כי כל התהליך עצמו הינו רווי לחצים וחששות רבות, דבר אשר עשוי להביא להתפרצות רגשות ולעיתים אף אמירות שנתחרט עליהן. אך בשעה שאנו מעדיפים לסיים את מערכת היחסים בצורה מכבדת והדדית, ניתן יהיה לבצע גישור גירושין. הליך זה נועד להביא את שני הצדדים ליצירתו של הסכם גירושין מפורט אשר אינו גורם לאף אחד מהצדדים להרגיש כי ההחלטות נכפו עליו.

הדרך לגירושין קלים יותר

זכרו כי האופציה לסיים את הליך הגירושין בצורה מכובדת הינה בידיים שלכם. הגירושין אינם חייבים להתנהל בצורה מכוערת ועמוסת סכסוכים ומריבות. בשעה שאתם מעוניינים לפנות איש איש לדרכו מבלי להיגרר לבית המשפט להליכים ארוכים ומורכבים, ניתן יהיה לפנות אל משרד עורך הדין ירימי נתנאל אשר יעמוד לצדכם ויעשה את כל האפשרי על מנת שההליך יתנהל על מי מנוחות. התקשרו 03-7527787.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here