קרדיט unsplash.com

רכישת כסא מחשב יכולה להראות בהתחלה כמשימה פשוטה, פשוט למצוא את הכיסא הכי יפה,הכי זול, להכניס פרטי אשראי, ואחרי שבועיים תקבלו אותו בפתח ביתכם. למעשה זו דרך שגויה מלכתחילה ואינה מומלצת. כסאות מחשב משמשים אותנו שעות רבות ביום ועל כך נרחיב בשורות הבאות.

כסאות מחשב אורטופדים

הצורך בכסא אורטופדי למי שמשתמש באופן ממושך בכל יום במחשב הוא קריטי. מי שאינו בוחר להשתמש בכסא נוח עלול להזיק לבריאותו  ולעיתים זה יכול להשפיע לטווח הארוך ואולי אף לכל החיים. אסור לזלזל בבחירת כסא מחשב אורטופדי נוח. מחירו של כסא אורטופדי פשוט יחסית בעל עיצוב בסיסי וחומרים פשוטים עולה כ-800 ₪. אם ברצונכם לשדרג ולרכוש כסא אורטופדי מעוצב ואיכותי יותר, המחיר שלו יכול להיות גם כפול מזה ולהגיע בקלות ל- 1,500 ₪.

כסאות מחשב למנהלים

כסאות מנהלים נחשבים לכסאות האיכותיים ביותר והמרשימים ביותר בעיצובם. לא תמיד השם "כסא מנהלים" משתייך גם לבריאות ונוחות. אם בכל זאת תבחרו לקחת צעד משמעותי והשקיע בבריאותכם, כסא מנהלים מוקפד עולה כ-2,200 ₪. אם אין ברשותכם את הכסף או הרצון להשקיע סכום כזה הכסא מחשב, אתם יכולים כמובן לרכוש גם כסא מעט פשוט יותר במחיר שנע סביב ה-1,500 ₪.

כסאות גיימינג

כיסאות גיימינג נחשבים לכסאות המעוצבים ביותר יחד עם זאת גם ורסטיליים מאוד. מכיוון שאין דרך אחת איך לשבת נכון מול מחשב אלא זה תלוי באופי המשחק (מרוצי מכוניות למשל) או במיקום של המסכים (גבוה), יש צורך שהכסא יתאים לכל תנוחת ישיבה שהמשתמש יהיה חפץ בה. כסאות גיימינג יכולים להיות זולים מאוד כמו אלו שנית להזמין באתרי קופונים או באתרים סיניים מהאינטרנט כשהמחיר שלהם נע סביב ה-350-600 ₪ בסה"כ. כדי לשמור על בריאות גופנית מומלץ להשקיע מעט יותר בכסא גיימינג איכותי שמחיר מתחיל בכ-900 ₪.

כסאות לסטודנטים

מטרתם של כסאות סטודנטים הוא לשמש לישיבה נוחה גם במקרה של רכינה לפנים בכתיבה מול שולחן ולא רק בישיבה מול מחשב.  ההבדל בין כסאות סטודנטים ליתר כסאות מחשב הוא שיש בהם מנגנון שדוחף את משענת הגב לפנים כדי שאם התלמיד יקופף את גבו לפנים, עדיין תיהיה לו איזשהי תמיכה מינימאלית כדי למנוע נזק עתידי. מחיר של כסא סטודנטים איכותי מתחיל ב-1,400 ₪.

כסאות זולים

אם מחירי הכסאות עד כה לא היו לשביעות רצונכם. כמובן שיש אלטרנטיבות שניתן לרכוש באתרים שונים האינטרנט או בחברות קמעונאיות שמספקות מוצרים בעלי עטיפה דומה אך בפועל הם הרבה פחות איכותיים ומשמשים בדרך כלל ככסאות זמניים או לסטודנטים שחיים באופן עצמאי ואין להם באמת את היכולת לשם את הסכום הדרוש לרכישת כסא איכותי באמת. מחיריהם של כסאות אלו מתחיל ב-250 ₪.

איפה כדאי לקנות כסא מחשב איכותי

כסאות מחשב איכותיים מומלץ לקנות רק ממומחים שיודעים היטב מה הם מוכרים וידעו כיצד לייעץ לכם לפי התקציב שלכם איזה כסא מחשב הכי מתאים לכם. גט קומפי הינה חברה המעסיקה רק מומחים בענף ומתמחה במכירת כסאות מחשב אונליין עם שירות ללא דופי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here