קרדיט Canva

מחפשים מומחה מקצועי בתחום יישור שיניים בירושלים, בתל אביב או באזור אחר בארץ? אתם בהחלט צודקים. בתחום האורתודנטיה, כמו בתחומים נוספים הקשורים במערכת הפה והלסת, אסור לטעות ולהפקיד את העבודה בידי רופאים בלתי מקצועיים, ולמרבה הצער בדיוק בתחום הזה קיימות פרצות שונות שגורמות למטופלים רבים לשלם כספים מיותרים ולהגיע לנזקים שקשה אח"כ לתקן. רופאי שיניים כלליים רבים שתחום עיסוקם העיקרי הוא טיפולים משמרים ומשקמים, מרשים לעצמם להציע ללקוחותיהם הקבועים טיפול אורתודנטי, אבל זה ממש לא אומר שהם גם טובים בזה. את התוצאות רואה ד"ר עומר פלייסיג, מומחה אורתודנטיה בעל ניסיון ארוך שנים, המקבל במרפאתו אין ספור מקרים של מטופלים הזקוקים לטיפול חוזר ומוצא פתרון לנזקים שבוצעו במסגרת טיפול כושל ובלתי מקצועי על ידי רופא בלתי מנוסה. אז איך מדייקים בבחירת אורתודנט, למי פונים ולמי אסור לפנות?

מומחיות מקצועיות וניסיון

השלב הראשון בבירורים אחר אורתודנט מקצועי הוא וידוא שברשותו תעודת מומחה ליישור שיניים מטעם משרד הבריאות. על מנת לקבל תעודה זו, משרד הבריאות מחייב את הרופא לעבור תוכנית התמחות בת שנים שבסופה בחינות עיונית ומעשית על מנת לבחון את ידיעותיו וכשירותו של הרופא על מנת להגדירו כרופא מומחה גם בתחום האורתודנטיה. רבים מן הרופאים המגדירים עצמם כאורתודנטים, כלל לא עברו את ההסמכה הזו, ועל כן, אם אתם ניגשים לחיפוש רופא עבור יישור שיניים בתל אביב למשל, חפשו דווקא כזה שיכול להציג תעודת מומחה מטעם משרד הבריאות. בנוסף, מלבד ההסמכה המקצועית, לא פחות חשוב לוודא שלאורתודנט יש את המיומנות והניסיון הדרושים כדי לבצע את הטיפול באופן מושלם. יש להכיר מבנים מגוונים של לסתות כדי לדייק בהתאמת הטיפול, ובאופן כללי לצבור ניסיון רב בשטח המעשי כדי לייעץ נכון ולהרכיב תוכנית טיפולית יעילה ומהירה ככל היותר. רופא מתחיל יגבה אמנם מחירים זולים יותר, אולם עלול לסחוב את הטיפול למשך תקופה כפולה ואף יותר מכך, מתוך חוסר ניסיון ביעילות הטיפול, או גרוע מכך- שלא לדייק בתוצאה הנדרשת ולייצר עיוותים שונים בפה ובלסת תוך כדי הטיפול.

שירות ואדיבות

פעמים רבות לילד או לנער ובמיוחד למבוגר יהיו רצונות והעדפות אישיות בטיפול האורתודנטי. בין אם זהו גשר קוביות שקופות, גומיות צבעוניות, או כל רעיון אחר שיכול להקל עליו את החוויה הטיפולית והאסתטית כאחד. כדאי לבחור איש מקצוע שיש לו את האפשרויות המועדפות על המטופל כדי להבטיח תוצאות איכותיות ומינימום קושי. מוזמנים לערוך הכרות עם המרפאה שלנו. צרו קשר באתר או בטלפון ונחזור אליכם לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here