קרדיט - Canva

כאשר מגיע גיל הפרישה חשוב להתכונן לכך היטב ויפה שעה אחת קודם. חשוב להיות מודע לכל הזכויות וההטבות שהמדינה מעמידה לטובת אזרחים וותיקים עם סיום תקופת עבודתם ופרישתם לפנסיה. על מנת לזכות ג פתור ממספר מקורות ומיסים (לדוגמא כספי המשיכה, מענקים וכו'). כל זה ממשים בתהליך שנקרא קיבוע זכויות רטרואקטיבית. בתנאי שהפרישה היא התבצעה אחרי 2012 ניתן גם להגיש טופס ממוחשב באתר רשות המיסים בישראל – טופס 161 ד. כמובן שיש לחשב את הסכומים ולמלא אותו בהתאם, לשם כך יש להיעזר ביועצי מס מקצועיים שמתמחים בכך ויבצעו את העבודה לשביעות רצון הלקוח תוך התחשבות בכל הצרכים והמצב הכלכלי שהוא נמצא בו.

לתכנן נכון את הפרישה

כל אזרח או זר המתגורר במדינה שלנו המגיע לגיל 67 לגברים ולגיל 62-65 שנים לנשים יכול לסמוך על קצבת זקנה, לפחות קטנה ממשלתית אם לא הספיק לחסוך באופן עצמאי סכום נכבד. אך כדי שתוכלו לנהל חיים נורמליים לאחר הפרישה, עליכם לדאוג מראש להכנסה נוספת. וכמה שיותר מוקדם יותר טוב. כרית אוויר פיננסית מועילה בכל גיל. ובמקרה של פרישה, זה אפילו הכרחי. כאן מומלץ להיעזר בשירותי מתכנן פרישה  ויפה שעה אחת קודם. מתכנן או יועץ פרישה – זהו מומחה למיסוי לעת פרישה שיעזור לכם להתכונן נכון למצב החדש שלכם, לשמור על רמת הכנסה מספיקה ודומה לזאת שאתם רגילים אליה. הוא יעבור אתכם על הסכם פרישה וייתן לכם המלצות כיצד לדאוג לעתיד, יבצע בשבילכם קיבוע זכויות, ימליץ על סוגי היוון קצבה, כיצד ליצור רווחים נכון מקופה הפנסיונית שלכם. בנוסף תקבלו ייעוץ לגבי מיסוי רווחים (אם אתם משקיעים בשוק ההון לדוגמא) ומיסוי ריבית על הכנסות נוספות, כמו כן כיצד יש להגיש דוח שנתי לצרכי מס הכנסה…

חשיבות של ייעוץ פרישה

כאשר נכנסים לשלב החופש התעסוקתי וכתוצאה מכך די רגיש זה של החיים – שלב הפנסיה, חשוב מאוד לדאוג למקור הפרנסה קבוע ובטח שיבטיח את הזכויות שלכם. אל תפספסו את הפניה לייעוץ למומחי הפרישה – הוא שווה הרבה מאוד כסף ויספק לכם ביטחון ושקט נפשי. על מנת שלא יישארו שאלות בקשר לתנאי הפרישה וההסכם הפנסיוני מומלץ לפנות למתכנן פרישה מנוסה שמתמחה בייעוץ מיסוי לפורשים.

אפיקים נ.מ. הינה חברה המתמחה בייעוץ פנסיוני ביחד עם מתן פתרונות פיננסיים כוללים. אצלנו תקבלו באופן מרוכז ייעץ וניהול גם לנושאי ההשקעות וגם בנושאי ביטוח. ניתן ליצור קשר עם המשרד בטלפון: 077-4230023, או להשאיר פניה באתר המשרד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here