שתיית מים היא חשובה ביותר לשמירה על אורח חיים בריא, במיוחד במדינה חמה כמו שלנו. שתיית מים חשובה הן במקומות ציבוריים ובמהלך פעילות כמו בבית הספר, בעבודה או במקומות אחרים והן כשאנחנו בבית, גם במצב של מנוחה. התקנת מתקן מים קרים היא דרך לעזור לעצמנו לשמור על שתיית מים בכמות טובה. נמצא שכאשר ישנו מתקן מים המוטיבציה לשתות עולה. מתקן מים קרים הוא שם כולל לסוגים שונים של מתקנים, החל מקולרים הנמצאים במקומות עם כמות גדולה של אנשים כמו בתי ספר, אוניברסיטאות ומוסדות אחרים ועד מתקני מיני בר ביתיים המתאימים גם למטבחונים במקומות עבודה, משרדים ועוד.

מתקן מים קרים גם לשמירה על איכות המים

אחד היתרונות הנוספים של מתקן מים קרים הוא גם סינון המים. בין אם זהו מתקן רצפתי המשרת כמות גדולה של אנשים ובין אם זהו מיני בר, מחובר אליו פילטר אשר מסנן את המים. הדבר משמעותי מאוד באופן כללי אך במדינת ישראל במיוחד. המים במדינת ישראל נחשבים כ- "מים קשים", המכילים כמות גדולה של כלור אשר עם הזמן מתקשה ויוצר אבנית במים כמו גם חומרים נוספים שאינם בריאים לנו כמו חול או חלודה. מתקן מים קרים המחובר אליו מסנן באיכות טובה מאוד מצליח לספוח אליו חומרים אלה ולהותיר את המים נקיים ומטוהרים. לכן, המתקן גם מהווה חלופה למתקני מים התלויים בבקבוקי מים מינרלים. תלות זו הופכת את השימוש במתקן למסורבל ולא נוח.

לקנות מתקני מים מחברה רצינית ומובילה בתחום

ישנם לא מעט סוגים של מתקני מים קרים בשוק, לא כולם איכותיים ולא בכולם ישנו סינון במידה המספיקה. לכן, בין אם מדובר על מתקן למקום ציבורי כמו חדר כושר, בית ספר או משרד ובין אם מדובר במיני בר ביתי, חשוב לפנות לחברה מובילה בתחום, אשר מעניקה שירות המבוסס על שנים של ניסיון והבנה רבה בתחום. חברת מי בר צלולים מציעה סוגים שונים של מתקני מים קרים וחמים, כאשר אם מדובר על מתקן ציבורי הוא מגיע הן עם ברז לשתייה והן למילוי בקבוקים לנוחות מרבית. כל המתקנים עשויים נירוסטה איכותית כך שאינם מחלידים בעקבות המגע עם המים. כמו כן מסנן המים שמגיע עם המתקן הוא איכותי ויעיל. מוזמנים ליצור קשר לכל שאלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here